Sklubin 50v vuosijuhlaviikon ohjelma

(In English below)

Arvon jäsenistö ja kutsuvieraat,

ennen varsinaista juhlapäivää virittäydymme juhlatunnelmaan asiaan kuuluvalla tavalla. Kattaukseen kuuluu sekä uusia että perinteikkäitä tapahtumia. Luvassa huikeaa ohjelmaa, jota et muualla pysty kokemaan, joten tule paikalle vuosijuhlahengessä. Vaikket varsinaiseen pääjuhlaan osallistuisi, olet lämpimästi tervellut kaikkiin juhlaviikon tapahtumiin.

Juhlaviikon ohjelma:

29.2. Lauluilta kello 18 @ Proffan Kellarin Isokabinetti

Wovon mann nicht sprechen kann, darüber muss man schweigen ja monet muut ikivihreät klassikot kajahtavat ilmoille vuosijuhlissa. Mietityttääkö sinua, missä kohtaa Gaudeamus igituria tulee seistä ja milloin istua? Ei hätää, sillä lauluillassa käymme läpi vuosijuhliin tulevia lauluja sekä niihin kuuluvia tapoja.

1.3. Viini-ilta kello 18

[Lisätietoa tapahtumasta tulossa pian!]

2.3. Tanssikurssi kello 18 @ Tyy:n kampuskappeli
(Ylioppilastalo C, Rehtorinpellonkatu 4 C, 1 krs. katutasossa)

Sujuuko sinulta valssi? Haluatko hurmata tanssipartnerisi vuosijuhlissa ja säästää hänen varpaitaan? Oli vastauksesi myöntävä tai kielteinen niin tule uppoutumaan tanssinpyörteisiin ja palauttamaan tanssiaskeleet mieleesi TYY:n Kampuskappeliin! Olit sitten parkettien partaveitsi tai Dynamon tanssilattian sammuva tähti on tanssikurssi juuri sinua varten!

Mietityttääkö vuosijuhlien etiketti? Ensikertalaisen ja vähän edistyneemmänkin juhlijan oppaan akateemisiin vuosijuhliin löydät täältä: http://index.utu.fi/60/?p=11

5.3. Vuosijuhlat @ Vanha Raatihuone
6.3. Akateeminen silliaamiainen @ Salainen paikka

Vujujännäterveisin,
Sklubi ry:n vuosijuhlatoimikunta

Dear ladies and gentelemen!

Below you can find a list of events during the Sklubi 50th Anniversary Celebration week. You are welcome to join the following even if you won’t be participating in the main event!

29.2. The Academic song night at 6pm @ Proffan Kellari, the big cabinette (upstairs)
1.3. Wine tasting at 6pm @ Location to be announced
2.3. Dance course at 6pm @ Tyy’s kampuskappeli
(Ylioppilastalo C, Rehtorinpellonkatu 4 C, 1st floor)