Kulkuoikeusjärjestelmä uusittu

Uusi lukuvuosi odottaa aivan nurkan takana!

Kesän aikana suoritetun kulkuoikeusjärjestelmien uusimisen yhteydessä vanhat kulkulätkät ovat nyt menettäneet toimintakykynsä. Sklubi koordinoi vanhojen, pääaineellisten opiskelijoiden tietojen saattamisen tiedekunnalle, ja kulkeminen mm. Sklubihuoneelle onnistuu jatkossa (tietojen päivittämisen jälkeen) harmaalla ns. tulostuslätkällä. Mikäli sinulta puuttuu kyseinen oheisvaruste, niitä voi käydä tiedustelemassa Educariumin pohjakerroksen IT-palvelupisteestä.

Ole hyvä ja täytä alla olevaan lomakkeeseen tietosi 31.8. mennessä, niin lähetämme tiedot eteenpäin. Näin pääsemme aloittamaan syksyn opinnot (toivottavasti) ilman tiloissa liikkumisen ongelmia.

Linkki lomakkeeseen: https://goo.gl/forms/gqgO86uDMYAhcyqH3

HUOM! Asia koskee tällä erää vain ”vanhoja” opiskelijoita. Fuksit saavat kulkuoikeudet myöhemmin lukuvuoden kuluessa pääainevalinnan jälkeen.

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.